Otse põhisisu juurde

Turistid: Käisime Königsseed avastamas

Kõigepealt natukene Königsseest:

Koenigssee

Koenigssee pärit maalijad nurk näha
Geograafiline asukohtBerchtesgaden Alps , Bavaria (Saksamaa )
SissevoolLäänekaldal: Rein, naerukoht Bach (Schrainbach)
East Bank: King Bach, Kesselbach, Reitlgraben, Fallaugraben, tulekahju pit, Saletbach (alates Upper Lake )
VäljavoolKönigsseer Ache
PangadSchoenau am Koenigssee
St Bartholomew (piirkond)
Andmed
Koordinaadid47 ° 33 '14 "N, 12 ° 58 '40" EKoordinaadid: 47 ° 33 '14 "N, 12 ° 58 '40" E
Koenigssee (Bavaria)
pH väärtus7,3-8,5
Valgala136,48 km ² [1]
OmadusedIsland Christian Lieger

Koenigssee on piklik mägi Berchtesgaden Kagu Bavaria ja kuulub valla Schoenau am Koenigssee . See asub Ida jalamil Watzmanns. Kuna Koenigssee asub järskudel mäenõlvadel, on järve vee kvaliteet ka üks puhtamaid Saksamaal.

Suurem osa järvest asub Berchtesgaden National Park . Järv kuulub Saksamaale ja tema juhtimine on Baieri Administration riigiosalusega paleed, aiad ja järved pädevusse.

Nimisõna

Nimi ilmselt ei pärine sõnast "kuningas". Ajalooliste allikate järgi tuleb see nimi mees eesnimimest Kuno ning järve oli kord kutsunud Kunigsee. Seda on kutsutud ka  Bartholomäsee.

Geograafia

Asukoht ja maastik

Järve põhjapoolses otsas voolab vesi Königsseer Ache ( Gnotschaft ) Koenigssee
Samuti asub põhjaosas järve lamav Kristus - ainus saar selles järves.
St Bartholomew poolsaar on metsloomade söötmise ja endine jahtimise koht. Seal oli keiser Frederick III. .
  • Friedrich Gauermann : Königssee sadamas, umbes 1840
  • Pilt tehtud juuli 1903
  • Eestvaates Koenigssee St Bartholomew org
  • Königsseesse on investeeritud palju. See on tehtud turistidele väga atraktiivseks. Näiteks asub seal ka siseliuväli
Arendamine ja kasutamine

Laevandus Königsseel

Schoenau Seelände kai

St Bartholomew koos Watzmanniga -ida küljes
Järve peal sõitvaid laevu haldab Baieri Lakes shipping. Seal sõidab 17 suurt elektrimootoriga paati, lisaks on ka väiksem elektrimootoriga paat, mis on paadi ehitaja meistriteos. Esimene mootorpaat võeti kasutusele juulis 1909. Kuni 1998. aastani kestad olid puidust. Viimased kaks uut paati (1998 ja 2003 EMF EMF Bischofswiesen Berchtesgaden) on esmakordselt terasest kerega.
Reis:
  • Lähtepunktiks on Koenigssee (Seelände) küla
  • St Bartholomew
  • Saletalm
  • Kessel
Umbes poolel teel St Bartholomew'i mängib tüürimees trompetit. Nendel mägedel on maagiline kaja. Praegu on võimalik kuulata maksimaalselt topeltkaja. Varem oli laeval suurtükid. Üks pauk tekitas kuni seitsmekordne kaja. Tanapäeval on püssiroht urvalisuse kaalutlustel keelatud.
Isiklike paatide kasutamine ja sukeldumine ei ole lubatud. Kuid seal on võimalik rentida sõudepaati.

Järv talvel

Külmutatud Koenigssee veebruaris 2006

Järv külmub tänu oma suurusele väga harva. Järv külmub keskmiselt umbes üks kord kümne aasta jooksul. Viimane kord juhtus see 2006 aasta jaanuaris ja käesoleva aasta veebruaris. Järv oli avatud 29 päeva külastajatele talvel. Järve kattis 40 cm paksune jää.  Selleks, et see järv jäätuks peab olema väga külm ja tuuline.  Kui piisavalt paks jää on tekkinud (vähemalt 15 cm),avatakse matkarada jää peal. See avatakse jalakäijatele, jalgratturitele ja murdmaa suusatajatele. Tähistatud rada asub ida pool, kuna lääne pool on alati õhem jää kui idaosas.

Ja nüüd natukene päevast ka. Terve päev kulus Königssee avastamiseks. Seal on suurepärane loodus, ilusad kõrged mäed, puhas ja selge vesi ...
Päeva alustasime hommikusöögiga. Pidime kell 8:00 üles ärkama. panin kella 7:00 äratuse. Mõtlesin, et jõuan veel hommikul jooksma minna. Hommikul panin äratuse kinni ja magasin edasi. Kell 8 ärkas vend ja läks alla. Mõtlesin, et peaks ka minema. magasin edasi. Siis ärkasin kell 9 üles. Mõtlesin, mida teha?! Lasin mõnuga pere üle. Sai ju kokku lepitud, et ärkame kell 8 üles. Läksin alla kööki. Õnneks ma polnud ainus hilineja. Õde ja ema magasid ka veel.
Sõitsime tunnikese ema, isa, venna, õe ja koeraga Königssee poole. Väga paljud inimesed olid sinna poole minemas või juba seal. Parkimiskoha otsimisega läks natukene aega. Lõpuks tekitasime endale ise ühe parkimiskoha juurde.
Paadisõidu jaoks Königsseel tuli pilet osta. Seal oli 2 väga pikka pileti järjekorda. Vaatasime ja mõtlesime. Kassasid oli 3. Kõik olid avatud aga järjekordasid oli 2. Kolmandal kassal oli väga lühike järjekord. Muidugi läksime sinna.
Paadi väljumiseni oli 1.5 h aega. Läksime matkarajale loodust nautima. Tõsiselt ilus maastik on Bayerimaal. Läksime alla vee äärde, kus loopisime kive ja tegime igast muud nalja.
Loomulikult paadi väljumise puhul kehtis Saksa täpsuse reegel. Paat pidi väljuma 13:55, väljus 14:10. Küll sakslased on ikka täpsed. Sõitsime siis paadiga järve peal ringi. Mingi aeg hakkas tüürimees rääkima. Ta rääkis saksa keeles, ma ei saanud eriti aru, mida ta rääkis. Mõned numbrid olid tuttavad. Ta viskas ka mõned naljad, mille peale ta ise ka julgesti kaasa naeris. Keset järve vahetasid Tüürimees ja kapten kohad. Kapten hakkas trompetit puhuma. Milline võimas kaja. Selline tunne oli, nagu terve orkester mängiks kaasa.
Liikusime edasi. Käisime kirikus. Ilus ja väike oli. Sõime Bröcheneid ja ma ostsin 4 postkaarti. Siis sõitsime paadiga järgmisse punkti. Sealt edasi tuli jalutada. Läbisime kusagil tunnise matkaraja ja jõudsime teise järve äärde. Seal olid ka lehmad ja sai kohalikku piima osta. Piim maitses hästi aga sellel olid juba rasva tükid peal.
Hakkasine tagasi liikuma. Tagasitee tundus palju pikem ja väsitavam. Paat sõitis kohe eriti aeglaselt. Paadis lõbustas meid üks väike laps, kes tegi seal erinevaid trikke oma vanematega. Kõik olime väga väsinud ja sõitsime koju.
Õhtul vaatasime üheskoos filmi. See oli väga imelik Prantsuse film. Pidi komöödia olema, minumeelest oli lihtsalt imelik film. Filmi nime kahjuks ei mäleta ja elutuba on liiga kaugel.

Populaarsed postitused sellest blogist

Lihtsaim lahendus: kuidas lahendada rubiku kuubikut?

Soovitan kõigile uueks hobiks Rubiku kuubikut! Rubiku kuubiku lahendamine algajatele: lahendus, mida ma ise ka kasutan Õpetus Kolmevärvilisi nimetan nurgaklotsideks ja kahevärvilisi servaklotsideks (-tükkideks). Jätan vahele esimese korruse kokkuehitamise õpetuse. Loodan ja usun, et selle ülesande lahendamine pole just liiga raske ning ajude pingutamine toob häib tulemusi. Lisaks saab selle pingutuse käigus tuttavaks kuubiku siseeluga, mis edasisteski tegevustes kasuks tuleb. Veel võtan vabaduse alustada valgest küljest, sest ise keeran ka esmalt just valge tahu kokku. Ehk meil on selline olukord: Pange tähele, et koos on nii valge tahk kui ka seda piiravad ääred. Järgmisel sammul on ülesandeks kokku saada teine korrus. Teine korrus nurgatükke ei sisalda. Teise korruse servaklotsid võivad asetseda alumises kihis, juba teisel korrusel, kuid vales kohas või valet pidi või ka õiges kohas ja õiget pidi. Igatahes on vaja nende kahevärviliste servaklots

Kogu tõde sponsorlusest: Kuidas tegelikult toetajate otsimine käib?!

Toetajate otsimisel on mitmeid häid nippe ja viise, kuidas ajas kokku hoida ja parim tulemus saavutada. Alustada tuleb iseendast. Kuidas mina seda tegin? Vahetusõpilaseks sain minna tänu YFU stipendiumile ja toetajatele, kes aitasid mul selleks vajavat raha leida. Lisaks sain 1600€ rohkem, kui vahetusaasta maksis. Kuidas ma selle saavutasin? Minu jaoks on toetajate otsimine ja sponsorlusega tegelemine väga põnev, sest mulle meeldib välja mõelda uusi lahendusi, kuidas efektiivsemalt leida toetajaid, koostööpartnereid.  Samuti on põnev helistada ja ettevõtjatega kohtumistel käia. Toetajate otsimine koosneb mitmest osast. Mina jagan kogu protsessi kolmeks: ettevalmistus, aktiivne otsimine, lõpptulemus. Nüüd kõigest lähemalt. Ettevalmistus toetajate otsimiseks Rudolfi moodi Käisin YFU toetajate otsimise koolitusel Tallinnas, mis oli superhea. Kiidan korraldajaid. See andis väga hea eelduse ja valmiduse toetajate otsimise alustamiseks. Samal päeval sain ma ka kokku oma ment

Kaardimängu sõpradele: huvitav kaardimäng kanasta

08.09 õhtul mängisime isa, õe ja õe sõbraga kanastat.  Õhtul mängisime isa, õe ja õe sõbraga kaarte. See on tore Saksa traditsioon mängida perega õhtuti kaarte. Mänguks oli Kanasta. KANASTA Kanasta kodumaaks on Uruguai (canasta = hispaania keeles korv). Mängu sünniajaks peetakse kahekümnenda sajandi neljakümnendate aastate algust. Kanasta reeglid