Otse põhisisu juurde

Erinevused: sakslaste tarbimisharjumused

Saksa tarbijaid saab enamasti kaheks liigitada: raha säästjad ja looduse hoidjad.
Olen märganud Saksamaal olles, kuidas ja mida sakslased tarbivad. Suures järgus võib tarbijad kaheks liigitada. On need inimesed, kes alati ostavad kõige odavama ja siis teised, kes ostavad alati ÖKO tooteid.

Tarbija nr 1: Kõige odavam kaup
Sellistel tarbijatel on tavaliselt veidikene väiksem rahaline sissetulek. Nad külastavad alati kõige odavamaid kauplusi. Selleks on siis kas europoed või siis säästumarkete laadsed kauplused. Neid poode leiab Saksamaal väga palju. Näiteks Lidl, Penny, REWE, Euroshop, Aldi, TEX … Nende tarbijate ostukorvi jõuavad enamasti poe soodsamad kaubad. Väga populaarsed on poe omamärgiga tooted. Igal poeketil on enamasti olemas kõiksugused omamärgiga odavad tooted.

Tarbija nr 2: Ökoloogilised tooted
Teised tarbijad on need, kes seavad esikohale just loodussõbralikud tooted. Igast poest leiab suurel määral öko tooteid. Võrreldes Eestiga on erinevus väga suur. Näiteks Fairtrade märki leiab pea igalt puuviljalt ja ilma selle märgita ei osteta. Need tarbijad vaatavad alati, mida nad söövad või kasutavad. Väga populaarsed on ka ökopoed. Samuti eelistavad need tarbijad regionaalseid tooteid. Seepärast näiteks liha –või saiatooted ostetakse alati väikestest poodidest.

Minu vahetuspere kuulub vaieldamatult teise tarbija hulka. Meil on alati ökotooted laual. Söök saab ostetud alati lähedal olevast ökopoest või siis väikesest lihapoest. Samas näiteks vanavanemad on esimest liiki tarbijad. Lähedal olev REWE kauplus j odavad hinnad on need, mis tõmbavad.
Saksamaal on hästi suur hinnaerinevus toodetel. See kõige odavam toode on tõesti väikese hinnaga ja ökotoote hind on meeletult kallis. Näiteks odava müsli saab kätte 2€ aga ökomüsli hind on üle 8€. Samuti on suur erinevus puuvilja ja ökopuuvilja vahel.

#100HappyDays 

Rohkem nagu XXL pakend #100HappyDays

Tervitusega Baierimaalt!

Pilt: pfadfinder-haltern.det-online.de

Populaarsed postitused sellest blogist

Lihtsaim lahendus: kuidas lahendada rubiku kuubikut?

Soovitan kõigile uueks hobiks Rubiku kuubikut! Rubiku kuubiku lahendamine algajatele: lahendus, mida ma ise ka kasutan Õpetus Kolmevärvilisi nimetan nurgaklotsideks ja kahevärvilisi servaklotsideks (-tükkideks). Jätan vahele esimese korruse kokkuehitamise õpetuse. Loodan ja usun, et selle ülesande lahendamine pole just liiga raske ning ajude pingutamine toob häib tulemusi. Lisaks saab selle pingutuse käigus tuttavaks kuubiku siseeluga, mis edasisteski tegevustes kasuks tuleb. Veel võtan vabaduse alustada valgest küljest, sest ise keeran ka esmalt just valge tahu kokku. Ehk meil on selline olukord: Pange tähele, et koos on nii valge tahk kui ka seda piiravad ääred. Järgmisel sammul on ülesandeks kokku saada teine korrus. Teine korrus nurgatükke ei sisalda. Teise korruse servaklotsid võivad asetseda alumises kihis, juba teisel korrusel, kuid vales kohas või valet pidi või ka õiges kohas ja õiget pidi. Igatahes on vaja nende kahevärviliste servaklots

Kaardimängu sõpradele: huvitav kaardimäng kanasta

08.09 õhtul mängisime isa, õe ja õe sõbraga kanastat.  Õhtul mängisime isa, õe ja õe sõbraga kaarte. See on tore Saksa traditsioon mängida perega õhtuti kaarte. Mänguks oli Kanasta. KANASTA Kanasta kodumaaks on Uruguai (canasta = hispaania keeles korv). Mängu sünniajaks peetakse kahekümnenda sajandi neljakümnendate aastate algust. Kanasta reeglid

Kogu tõde sponsorlusest: Kuidas tegelikult toetajate otsimine käib?!

Toetajate otsimisel on mitmeid häid nippe ja viise, kuidas ajas kokku hoida ja parim tulemus saavutada. Alustada tuleb iseendast. Kuidas mina seda tegin? Vahetusõpilaseks sain minna tänu YFU stipendiumile ja toetajatele, kes aitasid mul selleks vajavat raha leida. Lisaks sain 1600€ rohkem, kui vahetusaasta maksis. Kuidas ma selle saavutasin? Minu jaoks on toetajate otsimine ja sponsorlusega tegelemine väga põnev, sest mulle meeldib välja mõelda uusi lahendusi, kuidas efektiivsemalt leida toetajaid, koostööpartnereid.  Samuti on põnev helistada ja ettevõtjatega kohtumistel käia. Toetajate otsimine koosneb mitmest osast. Mina jagan kogu protsessi kolmeks: ettevalmistus, aktiivne otsimine, lõpptulemus. Nüüd kõigest lähemalt. Ettevalmistus toetajate otsimiseks Rudolfi moodi Käisin YFU toetajate otsimise koolitusel Tallinnas, mis oli superhea. Kiidan korraldajaid. See andis väga hea eelduse ja valmiduse toetajate otsimise alustamiseks. Samal päeval sain ma ka kokku oma ment