Otse põhisisu juurde

That's what tasted: parimad ütlused meie õpetajatelt

Annette-Kolb gymnasiumi koolilehes Apropos on terve hulk vürtsikaid ütlusi parimatelt õpetajatelt. Siin on need ka eesti keeles.

Õpetaja
Õpetaja õpilastele: „Võta nüüd oma perse minu kõrvast välja. „

Õpilased õpetajale: „Õpetaja Schmidt viskas meid kriitidega!“
Õpetaja seepeale: „Ja mina viskan nüüd projektoriga!“

(Õpilane unustas vihiku koju)
Õpetaja: „Ma peaksin nüüd sind sõimama, aga ja, ma olen nii armastatud, seega ma jätan selle!“

Õpetaja Heid
„Kui ema ütleb, et laps, ole loominguline, siis ära mine vetsu, vaid lase nurka, siis see ei ole kindlasti objektiivne.“
„Väikestel lastel ei ole midagi ämblike vastu, nende jaoks on need päris naljakad!“
„Tarkust ei saa enam meetrites mõõta!“
„Aju kasutamine võib ka lõbus olla, see ei ole lihtsalt üks imelik asi õlgade vahel.“
„Kuidas? Jõuluvana ei tulegi meie juurde? Kuidas sa tuled selle peale? Sa ei oota siis tublisti? Mina küll!“

Õpetaja Witt
„Praegu on tegelikult kuradi külm ja kuuvalge“

„Can you read, honey?“
„Take care, honey.“

„Kui ma saan vanaema käest küsida taskuraha ja kui ma saan vanaisa käest küsida taskuraha, siis ma küsin loomulikult mõlema käest!“

„Nä, nä, nä, nä, nänä, ja äh, ja äh, ja äh“
Õpetaja Grosch
Grosch: "õpilaste tavaline vestlus: mis nädalavahetusel tegid? niisama, ise? sama siin on tänapäeval mn nn nk (tore häälitsus). Kas Eestis on

ka nii?"
Mina "Ja (vastan alati ja, isegi kui ma aru ei saa)"
Grosch: "EI EI"

Grosch: "Sina, Tobias oled huvitatud India naistest!"
Tobias: "Tegelt? (Saksa keeles Echt)"

Õpetaja mulle: "Sa peaksid kirjutama sõnadevihikusse sõnad, millest sa aru ei saa. Kui sa oled kirjutanud vihikusse 20 sõna, siis vähemalt viite neist sinu klassikaaslased ka ei tea!"

Grosch: "Kui suur su koer on?"
Juhan: "Umbes meetri kõrgune!"
Grosh: "Ratsutad ka temaga? Emma ütles, et ta nägi sind ratsutamas, Wuhuuhuu, kui sa haige olid. On ju nii, Emma?"
Emma: "jaa"

Õpilane seletab midagi, mis ei kattu tunni sisuga.
Grosch:"Kas meil on siin perekonna kokkutulek?"

Groschi tavaline päev: "Hommikul vara kooli, koju, kõht tühi, koeraga banaanide söömine, kõht jälle tühi, süüa, kodutööd, vaja ka midagi Rudolfile seletada - tööde parandamiseks ei jää aega!"

Grosh: "Sa oled suurem kui mina. Peaksin kartma? ...

Ma oskan kiiresti joosta!"

Grosh: "Mis on hinsch, Julia?"Seletab ise. "Perfektselt sõnastatud, Julia!"

Magada võite kodus või teistes tundides ...

Kuidas sa tead, kas India kliima on kuiv või niiske? Loe näppudelt: niiske, kuiv, niiske, kuiv, niiske või kuiv, niiske, kuiv, niiske, kuiv. Valesti läks.

Kasulik tähelepanek Groschilt: "Sakslased on suured kogujad. Vanavanemate mentaliteet ütleb, et sa pead koguma. Kooli, ülikooli, kodu jne jaoks. Ei tohi saadud raha kohe ära raisata!"
"Ma tahan Eestisse! Kas Eestis on vähemalt normaalsed õpilased?"

"AK, mis see on? Mihaeil, Alkohol või? Ja?"

Hüüdes: "Philip, Philip, Philip! Kas meil on veel Philipeid? Ei!"

Grosch: "Kas Eestis on miinimumpikkus meeter üheksakümmend, nagu sina?"
Rudolf: "Ei"
Grosch: "Aga kas minu pikkusi on ka?"
Rudolf: "Nii väike?!"

Grosch: "Mitu kilomeetrit on põhjast lõunasse Saksamaal?"
õpilane: "1100 km"
Grosch: "Äkki natukene pikem? Võtaks Põhja-Norra ka juurde?!"

Grosch: "Mis maavarad on Hiinas?"
õpilane: "pole aimu."
Grosch: "Aga Eestis? man power. On ju nii?"

"Simon, su aju ütleb: "tuleb, tuleb, tuleb, ma tean, ütle nüüd, pean midagi õpetajale vastama ..." ja ikka midagi ei tule."

"Tahan Eestisse! Rudolf ütles, et seal on palju suure, parem ja ilusam. Ei, väiksem aga muidu küll."

Philip läheb pooleks aastaks vahetusõpilaseks San Franciscosse.
Grosch: "San Francisco, Patrik, tahad ka sinna?"
Patrik: "Ja!"
Grosch: "Philip, sul kohvris veel ruumi on?"

"Rudolf, kas sul on kodus oksi? Püksirihma?"
"Jah"
"Võta järgmine kord kaasa, meil on vaja karistusmeetodit!"


"Sa ikka õpid koolis? See on ju põhiteadmine!"

#100HappyDays

 Midagi baieripärast igale õllesõbrale #100HappyDays


Tervitusega Baierimaalt!

Rudolf-Gustav Hanni, Rudolfi vahetusaasta Saksamaal blogist ja Annette-Kolb Gymnasiumi koolilehest APROPOS. Intervjuu on tehtud Rudolf-Gustav Hanni poolt vahetusaastal Saksamaal sealse kooli õpetaja Groschiga. Pildid: Rudolf-Gustav Hanni ja Annette-kolb Gymnasiumi koolileht APROPOS. Kõik õigused on kaitstud. 

Populaarsed postitused sellest blogist

Lihtsaim lahendus: kuidas lahendada rubiku kuubikut?

Soovitan kõigile uueks hobiks Rubiku kuubikut! Rubiku kuubiku lahendamine algajatele: lahendus, mida ma ise ka kasutan Õpetus Kolmevärvilisi nimetan nurgaklotsideks ja kahevärvilisi servaklotsideks (-tükkideks). Jätan vahele esimese korruse kokkuehitamise õpetuse. Loodan ja usun, et selle ülesande lahendamine pole just liiga raske ning ajude pingutamine toob häib tulemusi. Lisaks saab selle pingutuse käigus tuttavaks kuubiku siseeluga, mis edasisteski tegevustes kasuks tuleb. Veel võtan vabaduse alustada valgest küljest, sest ise keeran ka esmalt just valge tahu kokku. Ehk meil on selline olukord: Pange tähele, et koos on nii valge tahk kui ka seda piiravad ääred. Järgmisel sammul on ülesandeks kokku saada teine korrus. Teine korrus nurgatükke ei sisalda. Teise korruse servaklotsid võivad asetseda alumises kihis, juba teisel korrusel, kuid vales kohas või valet pidi või ka õiges kohas ja õiget pidi. Igatahes on vaja nende kahevärviliste servaklots

Kogu tõde sponsorlusest: Kuidas tegelikult toetajate otsimine käib?!

Toetajate otsimisel on mitmeid häid nippe ja viise, kuidas ajas kokku hoida ja parim tulemus saavutada. Alustada tuleb iseendast. Kuidas mina seda tegin? Vahetusõpilaseks sain minna tänu YFU stipendiumile ja toetajatele, kes aitasid mul selleks vajavat raha leida. Lisaks sain 1600€ rohkem, kui vahetusaasta maksis. Kuidas ma selle saavutasin? Minu jaoks on toetajate otsimine ja sponsorlusega tegelemine väga põnev, sest mulle meeldib välja mõelda uusi lahendusi, kuidas efektiivsemalt leida toetajaid, koostööpartnereid.  Samuti on põnev helistada ja ettevõtjatega kohtumistel käia. Toetajate otsimine koosneb mitmest osast. Mina jagan kogu protsessi kolmeks: ettevalmistus, aktiivne otsimine, lõpptulemus. Nüüd kõigest lähemalt. Ettevalmistus toetajate otsimiseks Rudolfi moodi Käisin YFU toetajate otsimise koolitusel Tallinnas, mis oli superhea. Kiidan korraldajaid. See andis väga hea eelduse ja valmiduse toetajate otsimise alustamiseks. Samal päeval sain ma ka kokku oma ment

Kaardimängu sõpradele: huvitav kaardimäng kanasta

08.09 õhtul mängisime isa, õe ja õe sõbraga kanastat.  Õhtul mängisime isa, õe ja õe sõbraga kaarte. See on tore Saksa traditsioon mängida perega õhtuti kaarte. Mänguks oli Kanasta. KANASTA Kanasta kodumaaks on Uruguai (canasta = hispaania keeles korv). Mängu sünniajaks peetakse kahekümnenda sajandi neljakümnendate aastate algust. Kanasta reeglid