Peale koolitunde tegin meie kooli parima õpetaja Groschiga intervjuu koolilehe jaoks.
15.01 päeva tippsündmuseks oli õpetaja Groschiga intervjuu tegemine. Grosch on meie geograafia, ajaloo ja 5. klassiga saksa keele õpetaja. Ta on õpetaja, kes suudab panna terve klassi kuulama, muuta tunni huvitavaks ja lõbusaks ning panna õpilased tundma, et ma pean vastust teadma.
Ta on elanud 8 aastat Egiptuses õpetajana, reisinud 11 päev rongiga Ukrainast Hiina.Elukogemust on tal palju, seega oskab ta ka hästi palju näiteid tunnis kasutada. See teeb tunni huvitavamaks. Ikka ja jälle ta seletab midagi oma seiklustest.
Minu teemaks koolilehes on Grosch. Küsimused, millele ma vastuseid otsisin olid:
Tervitusega Bayerimaalt!
Pilt: Rudolfi erakogu, joonistus õpetaja Groschist
15.01 päeva tippsündmuseks oli õpetaja Groschiga intervjuu tegemine. Grosch on meie geograafia, ajaloo ja 5. klassiga saksa keele õpetaja. Ta on õpetaja, kes suudab panna terve klassi kuulama, muuta tunni huvitavaks ja lõbusaks ning panna õpilased tundma, et ma pean vastust teadma.
Ta on elanud 8 aastat Egiptuses õpetajana, reisinud 11 päev rongiga Ukrainast Hiina.Elukogemust on tal palju, seega oskab ta ka hästi palju näiteid tunnis kasutada. See teeb tunni huvitavamaks. Ikka ja jälle ta seletab midagi oma seiklustest.
Minu teemaks koolilehes on Grosch. Küsimused, millele ma vastuseid otsisin olid:
- Milleks kool? Mis on selle eesmärgid?
- Miks puudub õpilastel õppemotivatsioon? Kuidas parandada?
- Kuidas Grosch oma tunde üles ehitab? Kuidas panna õpilased kuulama ja aktiivselt tunnis kaasa tegema?
- Kuidas oli elu Egiptuses? Mida Grosch on sellest õppinud? Mis on suurimad erinevused?
Kokku kestis meie intervjuu üle 24 minuti. Need olid väga põnevad minutid. Teksti on palju, nüüd on vaja see kõik ümber töödelda ja sellest üks korralik artikkel kirjutada.
Tervitusega Bayerimaalt!
Pilt: Rudolfi erakogu, joonistus õpetaja Groschist