![]() |
Allikas: http://de.toonpool.com/user/976/files/aldi-talk_1859185.jpg |
Täpsemalt sai 14.12 laetud Aldi Talk'ile 30€ peale. Paar päeva sain kasutada internetti ja helistada, siis tuli operaatorilt SMS: "Teie kõnekaardil ei ole kõneaega, palun laadige juurde!" Mis toimub?
Ei tundu kuidagi loogiline, et paari päevaga kaob 30€.
Isa spekuleeris, et see võis olla mingi viirus telefonis, mis teeb salaja tasulisi kõnesid. Ise arvasin, et see võib tulla sellest, et ma ei olnud vahepeal raha peale laadinud ja seepärast ei aktiveeru minu netipakett 6.99€. Siis tuleb mingi summa iga MB pealt maksta. Isa ütles, et kindlasti ei ole nii, Aldi on väärikas ettevõte, nad ei saaks seda oma mainele lubada.
Aldi Talki iseteenindusest internetist on ilusti näha, et 30€ on peale laetud aga see ei näita, et see kuu oleks kasutatud. Samas kontojääk on 0€.
Mis seal ikka - tuleb helistada infoliinile. Esmalt tuleb ca 5 minutit oodata. Siis räägib üks tädike. Isa seletas talle mure ära. Tuli välja, et mul oligi õigus. Kui Aldi Talkil ei ole enam raha peal, siis deaktiveeruvad kõik paketid, mis seal peal on, ehk siis 30€ läks tasulise interneti peale (0.41€/MB). Jess, nüüd saan veel 30€ kulutada selle toreda telefonioperaatori peale.
Ehk siis kõik, kes te kasutate Aldi Talki - laadige enne 0.00€ seisu raha, et vältida seda probleemi. Või vahetage lihtsalt operaator.
Mõelgem korraks, kui palju Aldi Talk teenib, kui iga uus kasutaja kord ebaõnnestub ja kaotab nii 30€. Mõnus teenistus.
Olen vihane Aldi peale ja väldin seda poodi nüüd niipalju, kui võimalik. See on see telekommunikatsioonimaffia Saksamaal: 30€ läinud, mina süüdi.
Tervitusega Bayerimaalt!
*Aldi Talk on supermarketi Aldi poolt pakutav operaator, mida haldab MedionMobile. Täpsem info: http://www.alditalk.de/sued/