Olen siin Bayeriaal märganud, et õpilased võtavad alati õpetaja poolt öeldut 100% tõena. Õpilased ei teadvusta, et õpetaja võib ka valesti asju teha.
14.11 päevast: 2 tunni ajal kirjutasime inglise keele kontrolltööd. Raske oli. Ajad ei ole minu teema. Kirjutada juttu on ka jube keeruline, esmalt tuleb pähe saksa keelne lause, siis tuleb natukene mõelda, siis saab ka lause inglise keeles kirjutatud.
Olen tähele pannud, et saksa õpilased kirjutavad kõik üks ühele tahvlilt maha, kasutades alati samu värve, sama järjekorda. Vihikus peab tekst välja nägema täpselt sama nagu tahvlil. Õpilased võtavad õpetaja poolt öeldut 100% tõena. Kui õpetaja näiteks inglise keeles ütleb ühe lause, siis õpilased muudavad enda lause ära küsimata, kas seda saab ka teistmoodi teha. On see hea
või halb?
Kella 5 kohvi jõin koos oma noor-tugiisikuga. Rääkisime natukene, mis vahepeal on põnevat juhtunud. Ta seletas oma piinlikust teisipäevast. Kohvi maitses ka hästi. Mul on üli tore tugiisik, täiega vedanud.
Ta on ka näiteks CHG (teine gümnaasium Traunsteinis) SMV's (Tõlkes õpilasesinduses). Rääkis, mida nemad koolis korraldavad. Neil ikka toimub midagi. AKG SMV ei ole üldse tegus. Näiteks on viimasel kahel nädalal jäänud koosolek ära, sest kedagi ei tule kohale ja meie ruum on hõivatud. Lähim üritus, mille kallal me tegutseme, on talvespordipäev. See toimub jaanuaris/veebruaris. Selle on ka enamjaolt SMV eest vastutav õpetaja ära teinud. Mulle ei meeldi see. Tuleb midagi ette võtta. Räägin koolis õpetaja, SMV liikmetega ja vajadusel ka direktoriga, et asi toimima saada.
Tervitustega Bayerimaalt!
14.11 päevast: 2 tunni ajal kirjutasime inglise keele kontrolltööd. Raske oli. Ajad ei ole minu teema. Kirjutada juttu on ka jube keeruline, esmalt tuleb pähe saksa keelne lause, siis tuleb natukene mõelda, siis saab ka lause inglise keeles kirjutatud.
Olen tähele pannud, et saksa õpilased kirjutavad kõik üks ühele tahvlilt maha, kasutades alati samu värve, sama järjekorda. Vihikus peab tekst välja nägema täpselt sama nagu tahvlil. Õpilased võtavad õpetaja poolt öeldut 100% tõena. Kui õpetaja näiteks inglise keeles ütleb ühe lause, siis õpilased muudavad enda lause ära küsimata, kas seda saab ka teistmoodi teha. On see hea
või halb?
Kella 5 kohvi jõin koos oma noor-tugiisikuga. Rääkisime natukene, mis vahepeal on põnevat juhtunud. Ta seletas oma piinlikust teisipäevast. Kohvi maitses ka hästi. Mul on üli tore tugiisik, täiega vedanud.
Ta on ka näiteks CHG (teine gümnaasium Traunsteinis) SMV's (Tõlkes õpilasesinduses). Rääkis, mida nemad koolis korraldavad. Neil ikka toimub midagi. AKG SMV ei ole üldse tegus. Näiteks on viimasel kahel nädalal jäänud koosolek ära, sest kedagi ei tule kohale ja meie ruum on hõivatud. Lähim üritus, mille kallal me tegutseme, on talvespordipäev. See toimub jaanuaris/veebruaris. Selle on ka enamjaolt SMV eest vastutav õpetaja ära teinud. Mulle ei meeldi see. Tuleb midagi ette võtta. Räägin koolis õpetaja, SMV liikmetega ja vajadusel ka direktoriga, et asi toimima saada.
Tervitustega Bayerimaalt!