25.11 sain kätte matemaatika ja inglise keele kontrolltööd ning ka saksa keele kirja. matemaatika 4, inglise keel 5. Lootsin paremat.
Üleeelmisel nädalal kirjutasime matemaatikas, inglise keeles ja saksa keeles 5. klassiga kontrolltööd. Matemaatika teemaks oli paraboolid, inglise keeles ajad ja saksa keeles tuli kirjutada sõbrale kiri. Matemaatika sain nelja, inglise keele viie ja saksa keele tööle õpetaja ei pannud hinnet.
Ma ei ole oma tulemusega rahul. Matemaatik tööd kirjutades arvasin, et saan ühe või kahe, kindlasti mitte nelja. Matemaatikas läks teine ülesanne täiesti metsa, sain valesti ülesande kirjeldusest aru, sama oli ka 4 ülesandega. 5 ülesandes tegin näpuka. Nii need punktid kadusidki.
Inglise keel - see ei ole mulle. Hinne 5 ei sobi kuidagi. (klassi keskmine oli 3.2) Lünktekstis umbes pool oli vale, tekst, mida tuli karikatuuri järgi kirjutada, on õpetaja poolt mõnusalt punaseks tehtud. Teksti analüüs ei läinud ka hästi.
Saksa keele peamine probleem oli täismineviku moodustamine. Ma tahan koguaeg kirjutada kõrvuti tegusõna, tegelikult peab üks osa lause lõppu minema. nt:Ich habe gegessen gestern -> Ich habe gestern gegessen
Õnneks veel on aega seda õppida. Muidu läheb keelega hästi. Jutt tuleb juba soravalt, hääldus on ka okei. Vahepeal ikak ütlen valesti näiteks kennen/wissen (tõlkes tähendavad mõlemad sõna teadma, mingi erinevus neil siiski on)
Igaks juhuks kirjutan uuesti Bayerimaa hindamissüsteemi:
Igast tööst tuleb pilti teha, sest tööd hoitakse kooli arhiivis aastaid. Õpilased näevad neid ainult korraks, siis tuleb õpetajale tagasi anda.
Tervitustega Bayerimaalt!
Üleeelmisel nädalal kirjutasime matemaatikas, inglise keeles ja saksa keeles 5. klassiga kontrolltööd. Matemaatika teemaks oli paraboolid, inglise keeles ajad ja saksa keeles tuli kirjutada sõbrale kiri. Matemaatika sain nelja, inglise keele viie ja saksa keele tööle õpetaja ei pannud hinnet.
Ma ei ole oma tulemusega rahul. Matemaatik tööd kirjutades arvasin, et saan ühe või kahe, kindlasti mitte nelja. Matemaatikas läks teine ülesanne täiesti metsa, sain valesti ülesande kirjeldusest aru, sama oli ka 4 ülesandega. 5 ülesandes tegin näpuka. Nii need punktid kadusidki.
Inglise keel - see ei ole mulle. Hinne 5 ei sobi kuidagi. (klassi keskmine oli 3.2) Lünktekstis umbes pool oli vale, tekst, mida tuli karikatuuri järgi kirjutada, on õpetaja poolt mõnusalt punaseks tehtud. Teksti analüüs ei läinud ka hästi.
Saksa keele peamine probleem oli täismineviku moodustamine. Ma tahan koguaeg kirjutada kõrvuti tegusõna, tegelikult peab üks osa lause lõppu minema. nt:
Õnneks veel on aega seda õppida. Muidu läheb keelega hästi. Jutt tuleb juba soravalt, hääldus on ka okei. Vahepeal ikak ütlen valesti näiteks kennen/wissen (tõlkes tähendavad mõlemad sõna teadma, mingi erinevus neil siiski on)
Igaks juhuks kirjutan uuesti Bayerimaa hindamissüsteemi:
- väga hea = 1 (töö oli perfektselt sooritatud)
- hea = 2 (töö oli väga hästi sooritatud)
- rahuldav = 3 (oskused on olemas aga vigadega)
- piisav = 4 (kuigi tulemuses on vigu, vastab üldiselt nõuetele)
- vaene = 5 (töö ei vasta nõuetele, kuid näitab, et vajalikud põhioskused on olemas)
- ebapiisav = 6 (töö ei vasta nõuetele ja ei vajalikud baasteadmised puuduvad).
Igast tööst tuleb pilti teha, sest tööd hoitakse kooli arhiivis aastaid. Õpilased näevad neid ainult korraks, siis tuleb õpetajale tagasi anda.
Tervitustega Bayerimaalt!