Otse põhisisu juurde

100. postitus: kell oskab teha pilti, videot ja helifaile

04.11 ostsin endale käekella, millega saab pilte, videoid ja helifaile teha. Kella eluiga jäi lühikeseks, peale paari läks see poodi tagasi!
NB: Tegemist on juba 100. postitusega minu blogis.
Täna algas jälle kool. Nüüd ootab meid ees 7 nädalat rasket tööd, siis saab vaheajale. JÕULUD :D Koolis tuleb selle aja jooksul palju töid, teste.
Sain ka kätte enne vaheaega tehtud ajaloo töö. Hinne oli:
tegelikult hinnet ei olnudki. Õpetaja ütles, et ta ei hakkanud hinnet panema, kuna seal ei olnud midagi hinnata. Raske on aru saada, mida küsimus tähendab ja siis kirjutada pikk lõik sellel teemal.
Peale lõunat otsustasin teha väikese poetuuri. Nimelt mitmes poes on head pakkumised. Kummikommid ja šokolaadid on odavad. Lisaks oli Normanis huvitav 20€ maksev lauapiljard. Kohale minnes selgus, et seda tuleb läbi interneti tellida.
Realis müüdi käekella kaameraga, mis suudab teha filmi, fotosid ja helifaile. Superlahe toode. Maksis 39.95€. Jõudsin koju, et seda katsetada. Ma ei saanud kella seiereid keerata. Lisaks foto kvaliteet oli megahalb. Kahjuks ma ei säilitanud ühtegi. Helifaili kuulates kuulsin, kuidas kell tiksub. Video üldse ei toiminud. JAMA.
Kasutasin enda 2 päevast tagasiviimise õigust. Poes tagastamisel läks aega. Algul öeldi, et ei saa välja vahetada, see sisaldab mälu, mida nad vastu ei võta. Punnisin ikka vastu. Kutsuti välja poe juhataja. Ütlesin, et mälu on puhas, olen kõik failid ära kustutanud sealt. Hädavaevu sain vahetatud ja raha tagasi.
Et järgmine kasutaja teaks natukene kellast jätsin sinna mällu ühe väikse kirjakese. ;) Kirjutasin, et olen seda kasutanud ja see on täielik jama. Panin e-maili ka juurde, et uus kasutaja saaks kontakteeruda.
Kell/kaamera andmed:
Trendige Armbanduhr mit integrierter Kamera für Video- und Fotoaufnahmen. 




  • Videoauflösung: 640x480
  • Bildauflösung: 1600x1200 (optional)
  • Videoformat: AVI
  • Fotoformat: JPG
  • Flash Speicher: 4GB
  • USB 2.0 Anschluss
  • Lieferumfang: USB-Kabel und Software

  • Õhtul oli võrkpall. Isabel tuli ka esimest korda meiega mängima. Talle meeldis väga. Järgmine nädal uuesti. Igaljuhul mängud olid head ja pingelised. tundsin, kuidas ma olen nende nädalatega arenenud. Võrkpall on võrratu!

    Tervitustega Bayerimaalt!

    Populaarsed postitused sellest blogist

    Lihtsaim lahendus: kuidas lahendada rubiku kuubikut?

    Soovitan kõigile uueks hobiks Rubiku kuubikut! Rubiku kuubiku lahendamine algajatele: lahendus, mida ma ise ka kasutan Õpetus Kolmevärvilisi nimetan nurgaklotsideks ja kahevärvilisi servaklotsideks (-tükkideks). Jätan vahele esimese korruse kokkuehitamise õpetuse. Loodan ja usun, et selle ülesande lahendamine pole just liiga raske ning ajude pingutamine toob häib tulemusi. Lisaks saab selle pingutuse käigus tuttavaks kuubiku siseeluga, mis edasisteski tegevustes kasuks tuleb. Veel võtan vabaduse alustada valgest küljest, sest ise keeran ka esmalt just valge tahu kokku. Ehk meil on selline olukord: Pange tähele, et koos on nii valge tahk kui ka seda piiravad ääred. Järgmisel sammul on ülesandeks kokku saada teine korrus. Teine korrus nurgatükke ei sisalda. Teise korruse servaklotsid võivad asetseda alumises kihis, juba teisel korrusel, kuid vales kohas või valet pidi või ka õiges kohas ja õiget pidi. Igatahes on vaja nende kahevärviliste servaklots

    Kogu tõde sponsorlusest: Kuidas tegelikult toetajate otsimine käib?!

    Toetajate otsimisel on mitmeid häid nippe ja viise, kuidas ajas kokku hoida ja parim tulemus saavutada. Alustada tuleb iseendast. Kuidas mina seda tegin? Vahetusõpilaseks sain minna tänu YFU stipendiumile ja toetajatele, kes aitasid mul selleks vajavat raha leida. Lisaks sain 1600€ rohkem, kui vahetusaasta maksis. Kuidas ma selle saavutasin? Minu jaoks on toetajate otsimine ja sponsorlusega tegelemine väga põnev, sest mulle meeldib välja mõelda uusi lahendusi, kuidas efektiivsemalt leida toetajaid, koostööpartnereid.  Samuti on põnev helistada ja ettevõtjatega kohtumistel käia. Toetajate otsimine koosneb mitmest osast. Mina jagan kogu protsessi kolmeks: ettevalmistus, aktiivne otsimine, lõpptulemus. Nüüd kõigest lähemalt. Ettevalmistus toetajate otsimiseks Rudolfi moodi Käisin YFU toetajate otsimise koolitusel Tallinnas, mis oli superhea. Kiidan korraldajaid. See andis väga hea eelduse ja valmiduse toetajate otsimise alustamiseks. Samal päeval sain ma ka kokku oma ment

    Kaardimängu sõpradele: huvitav kaardimäng kanasta

    08.09 õhtul mängisime isa, õe ja õe sõbraga kanastat.  Õhtul mängisime isa, õe ja õe sõbraga kaarte. See on tore Saksa traditsioon mängida perega õhtuti kaarte. Mänguks oli Kanasta. KANASTA Kanasta kodumaaks on Uruguai (canasta = hispaania keeles korv). Mängu sünniajaks peetakse kahekümnenda sajandi neljakümnendate aastate algust. Kanasta reeglid