02.10 läksid kõik AKG 10. klassid mäkke. Tee oli meeleolukas ja nalja sai palju.
Kokku oli meid umbes 100 ringis, kes kõik ühte mäge vallutama läksid. Umbes 2 tundi kõndisime üles, ühe tunni olime seal üleval söögikohas ja siis tulime poolteist tundi alla tagasi. Mäe kõrguseks oli 1400 meetrit. Ilusat vaadet varjas udu.
Mis siis põnevat juhtus:
esiteks küsis klassikaaslane veidraid küsimusi Eesti kohta:
Kokku oli meid umbes 100 ringis, kes kõik ühte mäge vallutama läksid. Umbes 2 tundi kõndisime üles, ühe tunni olime seal üleval söögikohas ja siis tulime poolteist tundi alla tagasi. Mäe kõrguseks oli 1400 meetrit. Ilusat vaadet varjas udu.
Mis siis põnevat juhtus:
esiteks küsis klassikaaslane veidraid küsimusi Eesti kohta:
- Kas te tapate Eestis paljaste kätega hunte?
- Kust te omale süüa hangite? Käite jahtimas või on teil ka supermarketid?
- Kas Eestis on polaaröö/polaarpäev?
- Kas sa oled varem mägedes käinud? Ah ja, Eestis on 300 meetri kõrguine mägi.
Teemaks olid ka Saksa naised. Küsisin proffidelt nõu, kuidas asjad Saksamaal käivad. Klassikaaslase tungival nõudmisel küsisin ka paari tüdruku käest, et kas nad tuleksid minuga kohtingule. Vastused olid eitavad. :/
Klassikaaslane seletas, kuidas Saksamaal naist valida:
- Kui sa tahad, et naine oleks ilus ja oskaks süüa teha, otsi Hauptschule'st (Madala tasemega kool)
- Kui sulle sobib mitte nii ilus naine aga sa tahad, et ta oskaks süüa teha ja ta oleks ka natukene targem, siis otsi Realschule'st (Keskmise tasemega kool)
- Kui sulle sobib kole naine aga oluline on, et ta oleks tark, kahjuks aga süüa teha ei oska, siis otsi Gymnasium'ist (Kõrge tasemega kool)
Malteseris õppisime alajahtumise kohta. Mida teha, millised faasid on jne. Põhimõte on selles, et tuleb inimest soojendada (tekk, soe ruum, soe jook) ja eemaldada märjad riided, kuna need jahutavad keha kõige rohkem.
Mängisime ka kiiruse mängu. On kaks võistkonda. Võistlejad istuvad üksteise taga. Kõige taga seisab mängujuht, kes puudutab eesolevate meeskondade esindajate paremat või vasakut õlga. Signaal tuleb anda edasi. Kõige esimene mängija peab kiirelt haarama kas siis paremal või vasakul asuva kommi.
Kolmas tegevus oli esmaabi andmine. Kaks inimest läksid ruumist välja. Ruumis olijad mõtlesid välja situatsiooni ja paar noort näitlesid. Seejärel kutsuti kaks inimest tagasi ruumi. Nad pidid andma esmaabi. Hea võimalus mänguliselt esmaabi andmist praktiseerida.